TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 355 kord(a)
Alla laetud 81 kord(a)

(0.9 MB)

Pealkiri Ettevõtte Hotel L'Ermitage OÜ restorani L'Ermitage teeninduskvaliteedi parandamine. Improving the Service Quality at Restaurant L'Ermitage of the Hotel L'Ermitage 
Autor Kornilov, Kirill 
Märksõnad toitlustusettevõtted, restoranid, klienditeenindus, protsessijuhtimine, standardimine, personalikoolitus, diplomitööd
catering enterprises, restaurants, customer service, process management, standardization, staff training, diploma theses 
Juhendaja Kärblane, Eeve 
Kaitsmiskuupäev 19.01.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Eesti Mereakadeemia
Estonian Maritime Academy 
Allüksus Meremajanduse keskus
Centre for Blue Economy