Vaadatud 372 kord(a) Alla laetud 129 kord(a) |  (1.4 MB) | |
| | |
Pealkiri |
Kliendirahulolu mõjutegurid ja tagasiside süsteemi arendamine Saaremaa Spaa Hotellides. Impact Factors of Customer Satisfaction and Development of a Feedback System in Saaremaa Spa Hotels |
Autor |
Polištšuk, Maria |
Märksõnad |
turism, hotellimajandus, kliendid, tagasiside, kliendirahulolu, diplomitööd
tourism, hotel business, customers, feedback, customer satisfaction, diploma theses |
Juhendaja |
Tõru, Alar ; Nelis, Riia |
Kaitsmiskuupäev |
19.01.2018 |
Keel |
est |
Asutus |
Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology |
Teaduskond |
Eesti Mereakadeemia
Estonian Maritime Academy |
Allüksus |
Meremajanduse keskus
Centre for Blue Economy |
|