TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 346 kord(a)
Alla laetud 89 kord(a)

(1.4 MB)

Pealkiri Kliendirahulolu mõjutegurid ja tagasiside süsteemi arendamine Saaremaa Spaa Hotellides. Impact Factors of Customer Satisfaction and Development of a Feedback System in Saaremaa Spa Hotels 
Autor Polištšuk, Maria 
Märksõnad turism, hotellimajandus, kliendid, tagasiside, kliendirahulolu, diplomitööd
tourism, hotel business, customers, feedback, customer satisfaction, diploma theses 
Juhendaja Tõru, Alar ; Nelis, Riia 
Kaitsmiskuupäev 19.01.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Eesti Mereakadeemia
Estonian Maritime Academy 
Allüksus Meremajanduse keskus
Centre for Blue Economy