TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 1317 kord(a)
Alla laetud 426 kord(a) alates 1.01.2018

(13.7 MB)

Pealkiri Destination Branding and Constructing Symbolic Capital in the Reproduction of Heritage Space: the Case of UNESCO Designated Hanseatic Old Towns. Sihtkoha brändimine ja sümbolilise kapitali konstrueerimine pärandiruumi taastootmise protsessis UNESCO maailmapärandi nimistusse kuuluvate hansalinnade vanalinnade näitel 
Valdkond Economics H
Majandus H 
Autor Michelson, Aleksandr 
Märksõnad destination branding, constructing symbolic capital, heritage, agency, destination identity, destination image, destination competitiveness, qualitative research, UNESCO World Heritage Sites, dissertations,
sihtkoha brändimine, sümbolilise kapitali konstrueerimine, pärand, agentsus, sihtkoha identiteet, sihtkoha kuvand, sihtkohtade konkurentsivõime, kvalitatiivne uuring, UNESCO maailmapärand, dissertatsioonid 
Väljaandja TUT Press
TTÜ Kirjastus 
Juhendaja Paadam, Katrin 
Kaitsmiskuupäev 25.03.2014 
Identifikaator ISBN 9789949235957 (publication)
ISBN 9789949235964 (pdf)
ISSN 14064782 
Keel eng 
Asutus Tallinn University of Technology
Tallinna Tehnikaülikool 
Teaduskond Tallinn School of Economics and Business Administration
Majandusteaduskond 
Instituut / kolledž Department of International Relations
Rahvusvaheliste suhete instituut