TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 45 kord(a)
Alla laetud 46 kord(a)

(2.6 MB)

Pealkiri Sotsiaalkampaania „Septembris ei joo“ märgatavus välimeedias. Visibility of Social Campaign „Don't drink in September“ in Outdoor Media 
Autor Kuusemets, Kristel 
Märksõnad sotsiaalseosega turundus, sotsiaalkampaania, alkoholi liigtarvitamise vastased kampaaniad, sotsiaalkampaania „Septembris ei joo“, diplomitööd
social marketing, social campaign, campaigns against alcohol abuse, social campaign „Don’t drink in September“, diploma theses 
Juhendaja Salm, Eliis 
Kaitsmiskuupäev 19.01.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration