TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 174 kord(a)
Alla laetud 67 kord(a)

(0.3 MB)

Pealkiri Digitaalne turundus Mazda automargi näitel. Digital Marketing based on the Example of Mazda Car Brand 
Autor Kullerkupp, Katy 
Märksõnad digitaalturundus, Mazda automark, Google analytics, kodulehekülg, digitaalne kanal, veebikeskkond, diplomitööd
digital marketing, Mazda car brand, Google analytics, homepage, digital channel, diploma theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
Kaitsmiskuupäev 19.01.2018 
Keel est 
Õigused Avalikustamisele mittekuuluv lõputöö. Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas kohapeal
Restricted access. Not available at academic unit 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration