TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 129 kord(a)
Alla laetud 1771 kord(a)

(1.3 MB)

Pealkiri Klienditeeninduse parendamine konteinertransporti korraldava ettevõtte APL Estonia näitel. Improving customer service quality in container shipping industry on an example of APL Estonia 
Autor Minjo, Imre 
Märksõnad klienditeenindus, kliendiootused, kliendirahulolu, kliendirahulolu mõõtmine, SERVQUAL, merendus, teenuse kvaliteet, magistritööd
customer service, customers’ expectations, customer satisfaction, customer satisfaction measurement, SERVQUAL, container shipping industry, service quality, master's theses 
Juhendaja Niine, Tarvo 
Kaitsmiskuupäev 23.01.2018 
Keel eng 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration