TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 111 kord(a)
Alla laetud 39 kord(a) alates 1.01.2018

(0.8 MB)

Pealkiri Ühinemisjärgse organisatsioonikultuuri mõju juhtide tajule sisemisest tööandja brändist meediaorganisatsiooni näitel. The impact of merged organisational culture on leaders’ perception of internal employer branding in media organisation 
Autor Pärnapuu, Andra 
Märksõnad organisatsioonikultuur, ühinemine, sisemine tööandja bränd, positsioneerimine, magistritööd
organisational culture, merging, an internal employer brand, positioning, master's theses 
Juhendaja Karotom, Natalia 
Kaitsmiskuupäev 08.06.2017 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration