TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 169 kord(a)
Alla laetud 709 kord(a) alates 1.01.2018

(1.6 MB)

Pealkiri Augmenteeritud reaalsuse positiivsed omadused hariduses: MoleQL-i näitel - mobiilirakendus keemia õppimiseks. Affordances of Augmented Reality for Education: Case study of MoleQL - Mobile Application for Learning Chemistry 
Autor Prokopenko, Anhelina 
Märksõnad augmenteeritud reaalsus, liitreaalsus, haridus, haridustehnoloogia, e-õpe, digitaalne õpe, magistritööd
augmented reality, mixed reality, education, educational technology, e-learning, digital learning, master's theses 
Juhendaja Täks, Ermo 
Kaitsmiskuupäev 06.06.2017 
Keel eng 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Infotehnoloogia Teaduskond
School of Information Technology 
Instituut / kolledž Tarkvarateaduse instituut
Department of Software Science