TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 105 kord(a)
Alla laetud 31 kord(a) alates 1.01.2018

(0.1 MB)

Pealkiri Positiivse kliendikogemuse loomine lõhedeteooria kaudu toitlustusasutuse Olde Hansa näitel. Creating Customer Experience using the Gaps Theory on the Example of Olde Hansa Restaurant 
Autor Aume, Riina 
Märksõnad klient, klienditeenindus, teenuse kvaliteet, lõhedeteooria, lojaalusus, kliendikogemus, töötajad, eNPS, tarbija, tarbijakäitumine, kliendi otsused, kliendi lojaalsus, kliendi saadud väärtus, diplomitööd
customer, customer service, service quality, gap theory, loyalty, customer experience, employees, eNPS, consumer, consumer behavior, customer decisions, customer loyalty, customer perceived value, diploma theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Vatsar, Raul 
Kaitsmiskuupäev 06.07.2017 
Keel est 
Õigused Tähtajalise juurdepääsupiiranguga lõputöö. Täistekst avalikustatakse 06.06.2027. Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas kohapeal
Embargoed until 06.06.2027. Not available at academic unit. 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Tehnology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration