TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 256 kord(a)
Alla laetud 2 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Mitme-sammuline tarbijakäitumine IT-vahendite ostude sooritamisel. Multi-Step Purchasing Behavior on Information Technology Devices 
    Autor Aheristo, Atso Ilari 
    Märksõnad purchasing behavior, omnichannel, buying decision process, multichannel, technology, decision making journey, research, online store, retail store, brand loyalty, brand knowledge, purchasing channels, bachelor's theses, bakalaureusetööd 
    Juhendaja Põlajeva, Tatjana 
    Kaitsmiskuupäev 02.06.2017 
    Keel eng 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    School of Business and Governance 
    Instituut / kolledž Majandusanalüüsi ja rahanduse instituut
    Department of Economics and Finance