TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 161 kord(a)
Alla laetud 2 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Sporditurunduse strateegiad vastavalt 4P mudelile Premium Liiga klubide ja nende fännide näitel. Sports marketing strategies according to 4P model on the example of Premium Liiga clubs and their fans 
    Autor Sokolov, Ilja 
    Märksõnad marketing, sports marketing, marketing strategies, 4P model, marketingmix, football, Estonian football clubs, match attendance, bachelor's theses, bakalaureusetööd 
    Juhendaja Põlajeva, Tatjana 
    Kaitsmiskuupäev 08.06.2017 
    Keel eng 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    School of Business and Governance 
    Instituut / kolledž Majandusanalüüsi ja rahanduse instituut
    Department of Economics and Finance