TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TTÜ arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Maanteeameti sotsiaalkampaania „Olen silmapaistev!“ märgatavuse ning mõjususe analüüs noorte seas. The analysis of the Estonian Road Administration social campaign recognition and influence among young adults 
    Autor Soome, Meiliin 
    Märksõnad Maanteeamet, reklaamiagentuur, sotsiaalkampaania, reklaamikampaania, efektiivsus, mõjusus, märgatavus, sotsiaalturundus, liiklusohutus, helkur, bakalaureusetööd
    Estonian Road Administration, advertising agency, social campaign, advertising campaign, effectiveness, visibility, social marketing, road safety, safety reflector, bachelor's theses 
    Juhendaja Parts, Oliver 
    Kaitsmiskuupäev 08.06.2017 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible from the TUT network only 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    School of Business and Governance 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration