TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 199 kord(a)
Alla laetud 4 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Elektrooniline kliendisuhete haldamise funktsioonid Internetipangas ja selle mõju kliendi rahulolule. Electronic Customer Relationship Management Features in Online Banking and it's impact on Customer Satisfaction. 
    Autor Nyampong, Barbarah Akosuah 
    Märksõnad kliendisuhete juhtimine, e-pangandus, e-kaubandus, kliendirahulolu, magistritööd
    Customer Relationship Management (CRM), e-CRM, e-CRM features, customer satisfaction, online banking, information technology, e-commerce, electronic banking, master's theses 
    Juhendaja Kaljund, Kristel 
    Kaitsmiskuupäev 06.06.2017 
    Keel eng 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    School of Business and Governance 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration