TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 238 kord(a)
Alla laetud 7 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Farmaatsiafirmade veebiturunduse tööriistate analüüs Facebook ja Instagram sotsiaalmeedia kaudu. Glaxosmithkline AS, Sirowa AS ja Orivas Eesti OÜ näitel. An analysis of pharmaceutical companie`s online marketing tools via social media channels: Facebook and Instagram. Case on example Glaxosmithkline AS, Sirowa AS and Orivas Eesti OÜ 
    Autor Sorokina, Olga 
    Märksõnad sotsiaalmeedia, farmaatsia, ravimid, turundusmeetmestik, veebipõhised kommunikatsioonivahendid, magistritööd
    social media, Facebook, Instagram, marketing mix, pharmacy, drugs, medicament`s marketing, online communication tools, master's theses 
    Juhendaja Põlajeva, Tatjana 
    Kaitsmiskuupäev 06.06.2017 
    Keel eng 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    School of Business and Governance 
    Instituut / kolledž Majandusanalüüsi ja rahanduse instituut
    Department of Economics and Finance