TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 233 kord(a)
Alla laetud 22 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TTÜ arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Digitaalturunduse analüütika: võrdlev uuring idufirmade ja arenenud ettevõtete vahel. Digital Marketing Analytics: A Comparative Study Between Startups and Mature Companies 
    Autor Merimetsa, Maarja-Liis 
    Märksõnad digitaalturundus, internetiturundus, turundusanalüütika, digitaalturunduse analüütika, internetiturunduse analüütika, arengufaasid, startup-ettevõte, arenenud ettevõte, magistritööd
    digital marketing, online marketing, marketing analytics, online marketing analytics, digital marketing analytics, business stages, startup, mature company, master's theses 
    Juhendaja Kaljund, Kristel 
    Kaitsmiskuupäev 05.06.2017 
    Keel eng 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    School of Business and Governance 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration