TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 230 kord(a)
Alla laetud 8 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Brändi tuntuse mõõtmine Eestis mänguasja Hatchimals näitel. Measuring Brand Awareness in Estonia: The Example of Hatchimals Toy 
    Autor Ilves, Tõnis 
    Märksõnad bränd, brändi tuntus, spontaanne tuntus, aidatud tuntus, brändi elutsükkel, Bostoni maatriks, Young & Rubicam’i surnuaia mudel, interaktiivsed mänguasjad, magistritööd
    brand, brand awareness, brand recall, brand recognition, brand life cycle, Boston Matrix, The Graveyard Model by Young & Rubicam, interactive toys, master's theses 
    Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
    Kaitsmiskuupäev 05.06.2017 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    School of Business and Governance 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration