TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 363 kord(a)
Alla laetud 32 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Blogijate kui arvamusliidrite mõju tarbija ostuotsustusprotsessile ilublogijate näitel. The influence of bloggers as opinion leaders on consumer purchase decision-making process through the example of beauty bloggers 
    Autor Baranova, Madina 
    Märksõnad arvamusliidrid, blogijad, ilublogijad, isiklik mõju, elektrooniline suusõnaline turundus, hoiakud, ostuotsustusprotsess, tarbija, magistritööd
    opinion leaders, bloggers, beauty bloggers, personal influence, electronic word-of-mouth, attitudes, purchase decision-making process, consumer, master's theses 
    Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
    Kaitsmiskuupäev 05.06.2017 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    School of Business and Governance 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration