TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 139 kord(a)
Alla laetud 19 kord(a) alates 1.01.2018

(0 MB)

Pealkiri Teenuse väärtuste mõju klientide rahulolule ja lojaalsusele endiste Elisa klientide näitel. The Impact of Service Value on Customer Satisfaction and Loyalty (based on the Example of Former Elisa Customers) 
Autor Toomsalu, Heleri 
Märksõnad kliendikogemus, kliendirahulolu, lojaalsus, diplomitööd
customer experience, customer satisfaction, loyalty, diploma theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Vatsar, Raul 
Kaitsmiskuupäev 14.12.2016 
Keel est 
Õigused Tähtajalise juurdepääsupiiranguga lõputöö. Täistekst avalikustatakse 01.01.2020. Lõputööga on võimalik tutvuda teaduskonnas/asutuses kohapeal
Embargoed until 01.01.2020. Available at academic unit, please contact staff for more information 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology