TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 105 kord(a)
Alla laetud 2925 kord(a) alates 1.01.2018

(1.3 MB)

Pealkiri Tarbijate suhtumise vastavus toote maitseomaduste hinnangule kaubamärgi valikul (piimašokolaadi näitel). Compliance of the Relation of Consumers to Flavoring Assessment of a Product in Case of the Choice of Trademark (based on the Example of Milk Chocolate). Соответствие отношения потребителей вкусовой оценке продукта при выборе торговой марки (на примере молочного шоколада) 
Autor Korotin, Mark 
Märksõnad diplomitööd
diploma theses 
Juhendaja Sarap, Viktor 
Kaitsmiskuupäev 15.12.2016 
Keel rus 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology