TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 160 kord(a)
Alla laetud 155 kord(a) alates 1.01.2018

(1.2 MB)

Pealkiri Tegurid, mis mõjutavad tarbijate käitumist valides FMCG kaupa kaubandusvõrgus (Maxima, Rimi, Prisma) näitel. Factors which Influence Consumer Behaviour when Selecting Fast-moving Consumer Goods (based on the Example of Maxima, Rimi and Prisma Retail Stores) 
Autor Jeremejev, Anton 
Märksõnad esmatarbekaubad, tarbijakäitumine, turundus, tooted, tarbijad, diplomitööd
fast-moving consumer goods (FMCG), marketing, consumer behavior, factors, goods, consumers, diploma theses 
Juhendaja Vatsar, Raul 
Kaitsmiskuupäev 15.12.2016 
Keel rus 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology