Vaadatud 234 kord(a) Alla laetud 24 kord(a) alates 1.01.2018 |  (1.3 MB) | |
| | |
Pealkiri |
Z-generatsiooni ostuotsust ja brändilojaalsust mõjutavad väärtushinnangud Tallinna Nõmme Gümnaasiumi ja TTÜ Tallinna Kolledži õpilaste näitel. Values Affecting Z-generation’s Buying Decision and Brand Loyalty (based of the Students of Nõmme Gymnasium in Tallinn and Tallinn College of Tallinn University of Technology) |
Autor |
Grauberg, Jonas |
Märksõnad |
ostuotsus, brändilojaalsus, z-generatsioon, väärtused, stabiilsus, usaldusväärsus, hind, hinnasõbralikkus, teenused, diplomitööd
buying decision, brand loyalty, z-generation, values, stability, credibility, price, price friendly, services, diploma theses |
Juhendaja |
Vatsar, Raul |
Keel |
est |
Asutus |
Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology |
|