TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 282 kord(a)
Alla laetud 43 kord(a) alates 1.01.2018

(1.3 MB)

Pealkiri Z-generatsiooni ostuotsust ja brändilojaalsust mõjutavad väärtushinnangud Tallinna Nõmme Gümnaasiumi ja TTÜ Tallinna Kolledži õpilaste näitel. Values Affecting Z-generation’s Buying Decision and Brand Loyalty (based of the Students of Nõmme Gymnasium in Tallinn and Tallinn College of Tallinn University of Technology) 
Autor Grauberg, Jonas 
Märksõnad ostuotsus, brändilojaalsus, z-generatsioon, väärtused, stabiilsus, usaldusväärsus, hind, hinnasõbralikkus, teenused, diplomitööd
buying decision, brand loyalty, z-generation, values, stability, credibility, price, price friendly, services, diploma theses 
Juhendaja Vatsar, Raul 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology