TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 224 kord(a)
Alla laetud 126 kord(a) alates 1.01.2018

(0.4 MB)

Pealkiri Alkoholi reklaami ja selle vastase reklaami mõju alkoholi ostmisele ja tarbimisele TTÜ ja TLÜ naistudengite näitel. Impact of Alcohol Advertising and Anti-alcohol Advertising on the Purchase and Consumption of Alcohol (based on the Example of TUT and TU Female Students) 
Autor Olenko, Olev 
Märksõnad alkoholireklaam, sotsiaalreklaam, reklaami mõju, alkoholi tarbimine, ostukäitumine, diplomitööd
alcohol advertisement, social advertisement, impact of advertisement, alcohol consumption, purchase behavior, diploma theses 
Juhendaja Vatsar, Raul 
Kaitsmiskuupäev 09.06.2016 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology