TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 229 kord(a)
Alla laetud 839 kord(a) alates 1.01.2018

(1 MB)

Pealkiri Tarbijakäitumist elektroonika ostmisel mõjutavad 5 tegurit (kaupluste Euronics, Klick, Onoff näitel). Five Factors Affecting Customers Behavior when choosing Stores for buying Electronic Goods (based on the Example Stores Euronics, Klick, Onoff) 
Autor Dementjev, Ilja 
Märksõnad tarbijäkaitumine, tegurid, turundus, kaubad, tarbijad, elektroonika, nõudlus ja pakkumine, diplomitööd
consumer behavior, factors, marketing, goods, consumers, electronics, supply and demand, diploma theses 
Juhendaja Vatsar, Raul 
Kaitsmiskuupäev 09.06.2016 
Keel rus 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology