TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 1273 kord(a)
Alla laetud 158 kord(a) alates 1.01.2018

(1.4 MB)

Pealkiri The Effects of Cosmopolitanism on Estonian and Slovenian Consumer Choice Behavior of Foreign versus Domestic Products. Kosmopolitismi mõju Eesti ja Sloveenia tarbijate ostukäitumisele välismaiste versus kodumaiste toodete valikul 
Autor Parts, Oliver 
Märksõnad cosmopolitanism, foreign product purchase behavior, foreign product purchase intentions, consumer ethnocentrism, knowledge of brand origins, dissertations,
kosmopolitism, välismaiste toodete ostmine, välismaiste toodete ostukavatsused, tarbija etnotsentrism, brändi päritolumaa teadlikkus, dissertatsioonid 
Väljaandja TUT Press 
Juhendaja Vihalem, Ann ; Vida, Irena 
Kaitsmiskuupäev 09.12.2011 
Identifikaator ISBN 9789949231966 (publication)
ISBN 9789949231973 (pdf)
ISSN 14064782 
Keel eng 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration