TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 299 kord(a)
Alla laetud 54 kord(a) alates 1.01.2018

(0 MB)

Pealkiri Telia Eesti suurkliendi lahenduste müügi ja tarne protsessi täiustamine protseduuranalüüsi meetodit. Telia Estonia business customer solution sales and delivery process improvement using the procedural analysis method 
Autor Laas, Inge 
Märksõnad protsess, protseduuranalüüs, protseduurireegel, püsivõrgu teenus, monitooring, konfiguratsiooni haldus, veebiliides, magistritööd
master's theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Gerndorf, Kostel 
Kaitsmiskuupäev 08.06.2016 
Keel est 
Õigused Avalikustamisele mittekuuluv lõputöö. Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas/asutuses kohapeal
Restricted access. Not available at academic unit 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Orgamisatsiooni ja juhtimise õppetool
Chair of Organization and Management