TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 298 kord(a)
Alla laetud 47 kord(a) alates 1.01.2018

(0.3 MB)

Pealkiri Turundusmeetmestiku arendamine Eesti luksuskosmeetika turul. Marketing Mix Development For Luxury Cosmetics in Estomian Market on Example of Forlled Eesti 
Autor Verbenets, Anžela 
Märksõnad turundusmeetmestik, luksuskosmeetika, turunduskompleks, teenusteturg, otsesed konkurendid, ankeeteerimine, magistritööd
service market, marketing mix, cosmetics, surveys, master's theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Špiljov, Andrei 
Kaitsmiskuupäev 08.06.2016 
Keel est 
Õigused Avalikustamisele mittekuuluv lõputöö. Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas/asutuses kohapeal
Restricted access. Not available at academic unit 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing