TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 296 kord(a)
Alla laetud 12 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Eesti tarbijate teadlikkus ökomärgistest ja selle mõju tarbijate ostuotsustele ilutoodete näitel. Consumer awareness of eco-labels on organic personal care products and its influence on consumer purchase decision in Estonia 
    Autor Kondrat, Karolin 
    Märksõnad ökomärgistus, tarbijakäitumine, roheline tarbimine, teadlikkus, brändi tuntus, looduslikud ilutooted, bakalaureusetööd
    eco-labelling, consumer behavior, green consumerism, awareness, brand awareness, organic personal care products, bachelor's theses 
    Juhendaja Salm, Eliis 
    Kaitsmiskuupäev 13.06.2016 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing