TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 197 kord(a)
Alla laetud 3 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TTÜ arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Õnnetunde, viha ja hirmu mõju reklaamis tarbija hoiakutele. The impact of happiness, anger and fear in advertising to the consumer attitude 
    Autor Saar, Johannes 
    Märksõnad reklaam, psühholoogia, õnnetunne, viha, hirm, tarbija hoiakute kujunemine, tarbija ostukäitumine, positiivsed emotsioonid, negatiivsed emotsioonid, bakalaureusetööd
    advertising, psychology, happiness, anger, fear, consumer attitude, consumer buying behavior, positive emotions, negative emotions, bachelor's theses 
    Juhendaja Parts, Oliver 
    Kaitsmiskuupäev 13.06.2016 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing