TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 326 kord(a)
Alla laetud 11 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Eesti Pagari brändi tuntuse ning tajutud kvaliteedi mõõtmine. Measuring brand awareness and perceived quality of Eesti Pagar 
    Autor Toode, Eva Kaisa 
    Märksõnad aidatud tuntus, brändi tajutud kvaliteet, brändi tuntus, dominantne tuntus, pagariettevõtted, pagaritööstus, spontaanne tuntus, tiputuntus, bakalaureusetööd
    aided awareness, baking companies, baking industry, brand perceived quality, brand awareness, brand name dominance, top-of-mind awareness, unaided awareness, bachelor's theses 
    Juhendaja Parts, Oliver 
    Kaitsmiskuupäev 13.06.2016 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing