TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 338 kord(a)
Alla laetud 248 kord(a) alates 1.01.2018

(1.2 MB)

Pealkiri Digitaalmeedia kasutus kasvufaasis olevate veebi- ja tarkvarapõhiste Eesti idufirmade turundustegevuses. Digital media usage of Estonian growth-phase web-based and software startups 
Autor Ellen, Marelle 
Märksõnad idufirmad, idufirmade turundus, digitaalne meedia, digitaalmeedia planeerimine, rahvusvaheline turundus, tasuta meedia, sotsiaalmeedia, bakalaureusetööd
start-ups, start-up marketing, digital media, digital media planning, international marketing, costless media, social media, bachelor's theses 
Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
Kaitsmiskuupäev 13.06.2016 
Keel est 
Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
Accessible in TTÜ network 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing