TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 273 kord(a)
Alla laetud 5 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Reklaamieelarve Facebooki suunamise trendi võimalused ja ohud Eestis digitaalmeedia spetsialistide hoiakute põhjal. The Possibilities and Threats of Directing Advertising Costs into Facebook: the Attitudes of the Digital Media Specialists 
    Autor Rannala, Kaisa 
    Märksõnad sotsiaalvõrgustikud, reklaamihoiakud, internetireklaam, retseptsioon, magistritööd
    social network advertising, attitudes toward advertising, internet advertising, reception, master's theses 
    Juhendaja Kaljund, Kristel 
    Kaitsmiskuupäev 10.06.2016 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing