TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 316 kord(a)
Alla laetud 9 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Brändi kuvandi ühtlustamine globaalsel turul edasimüüjate seas Thermory brändi näitel. The Harmonisation of Brand Image Among Distributors on the Global Market Based on the Example of the Brand Thermory 
    Autor Järvsalu, Elisa 
    Märksõnad bränd, brändi identiteet, brändi kuvand, brändi kokkupuutepunktid, B2B, edasimüüjad, globaalne turg, magistritööd
    brand, brand identity, brand image, brand touchpoints, B2B, distributors, global market, master's theses 
    Juhendaja Perens, Algis 
    Kaitsmiskuupäev 09.06.2016 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing