TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 261 kord(a)
Alla laetud 0 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Noorte ostuotsustusprotsess ärikonverentside valikul Pärnu Konverentside näitel. Decision-making process of young consumers for choosing business conference: the example of Pärnu Conferences 
    Autor Jukina, Jana 
    Märksõnad ostuotsustusprotsess, ärikonverentsid, Pärnu Konverentsid, noored, Y generatsioon, turundus, magistritööd
    decision-making process, business conferences, Pärnu Conferences, generation Y, marketing, master's theses 
    Juhendaja Parts, Oliver 
    Kaitsmiskuupäev 09.06.2016 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing