TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 327 kord(a)
Alla laetud 9 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Kliendi otsustusprotsess ja eelistused digitaalsete kanalite valikul AS SEB Pank näitel. Clients' decision-making process and preferences for choosing digital channels - based on the example of AS SEB Bank 
    Autor Kalm, Merit 
    Märksõnad digitaliseerimine, tarbija eelistused, otsustusprotsess, tehnoloogia areng, kaugnõustamine, sotsiaalmeedia kanalid, digitaalsed kanalid, magistritööd
    digitalisation, consumer preferences, decision-making, technology development, remote advisior, social media channels, digital channels, master's theses 
    Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
    Kaitsmiskuupäev 09.06.2016 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing