TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 360 kord(a)
Alla laetud 12 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Sotsiaalmeedia rakendamine turunduskommunikatsioonis Polven Foods OÜ näitel. Social media implementation in marketing communication based on the example of the Polven Foods LTD 
    Autor Ivanova, Kristina 
    Märksõnad integreeritud turunduskommunikatsioon, sotsiaalmeedia, Facebook, YouTube, Instagram, kahesuunaline kommunikastioon, uus kommunikatsiooni paradigma, web 2.0, kasutaja loodud sisu, magistritööd
    integrated marketing communication, social media, Facebook, YouTube, Instagram, two-dimensional communication, new communication paradigma, web 2.0, user-generated content, master's theses 
    Juhendaja Špiljov, Andrei 
    Kaitsmiskuupäev 09.06.2016 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing