TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 311 kord(a)
Alla laetud 9 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Logistika kui teenuse kvaliteet ja kliendi rahulolu parandamine Stora Enso konteinerlogistika teenusekeskuste näitel. Logistics Service Quality and Improving Customer Satisfaction on the Example of Stora Enso Container Logistics Service Centers 
    Autor Kolling, Rasmus 
    Märksõnad customer service in logistics, customer satisfaction, customer satisfaction measurement in logistics, customer’s expectations, SERVQUAL, shared service centers, master's theses 
    Juhendaja Niine, Tarvo 
    Kaitsmiskuupäev 08.06.2016 
    Keel eng 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible from the TUT network only 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Ettevõtluse õppetool
    Chair of Entrepreneurship