TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 407 kord(a)
Alla laetud 4 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Jaekaubanduse tarbijate eelistuste uuring Tallinna MAXIMA kaubandusketi näitel. Segmentation of retail customers based on MAXIMA chain in Tallinn. Исследование предпочтений потребителей в сфере розничной торговли на примере сети магазинов MAXIMA в Таллинне 
    Autor Golubei, Anastassija 
    Märksõnad сегментированиe рынка, поведение потребителей, анкетирования потребителей, потребительскиe предпочтения, бакалаврские работы
    segmentation of retail customers, respondents, customer loyalty, bachelor's theses 
    Juhendaja Špiljov, Andrei 
    Kaitsmiskuupäev 11.06.2015 
    Keel rus 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing