TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 270 kord(a)
Alla laetud 4 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Turundusstrateegia areng Eesti turule sisenemiseks Starbucks’i näitel. Development of marketing strategy for Estonia market entry on example of Starbucks. Разработка маркетинговой стратегии по выходу на рынок Эстонии на примере Starbucks 
    Autor Tkatšenko,Oksana 
    Märksõnad стратегический маркетинг, стратегический анализ, цепочка ценностей по Майклу Портеру, SWOT-анализ, управленческие задачи, лицензирование, бакалаврские работы
    strategic marketing, interviews, SWOT analysis, Michael Porter value chain map, bachelor's theses 
    Juhendaja Špiljov, Andrei 
    Kaitsmiskuupäev 11.06.2015 
    Keel rus 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing