TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 329 kord(a)
Alla laetud 13 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Tarbija ostukäitumine naturaalsete ja orgaaniliste kosmeetikatoodete ostmisel - Tallinna Kaubamaja näitel. Consumer behaviour in purchasing of natural and organic cosmetics - on the example of Tallinna Kaubamaja 
    Autor Rei, Gertrud 
    Märksõnad tarbijakäitumine, ostukäitumine, tarbija ostuprotsess, kosmeetika, naturaalne kosmeetika, orgaaniline kosmeetika, tavakosmeetika, Tallinna Kaubamaja, bakalaureusetööd
    consumer behavior, buying behavior, consumer buying process, cosmetics, natural cosmetics, organic cosmetics, cosmetics, Tallinna Kaubamaja, bachelor's theses 
    Juhendaja Riisalu, Rein 
    Kaitsmiskuupäev 12.06.2015 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing