Vaadatud 324 kord(a) Alla laetud 3 kord(a) alates 1.01.2018 | juurdepääs failidele puudub | juurdepääsu piirang: lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu. | |
Pealkiri |
Kassiliiva ostuotsuse mõjutajad 21-40 aastaste kõrgharidusega Eesti naiste hulgas. Factors influencing cat litter purchase decision among 21-40 year old Estonian women with higher education |
Autor |
Arvisto, Priit |
Märksõnad |
tarbijakäitumine, kassiliiv, ostuotsuse mõjutajad, esmatarbekaup, valikkaup, tooteomadused, pakendamine, tootearendus, bakalaureusetööd
consumer behavior, cat litter, purchase decision influencers, convenience product, shopping product, product characteristics, packaging, product development, bachelor's theses |
Juhendaja |
Kaljund, Kristel |
Kaitsmiskuupäev |
12.06.2015 |
Keel |
est |
Õigused |
Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
Accessible in TTÜ network |
Asutus |
Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology |
Teaduskond |
Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration |
Instituut / kolledž |
Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration |
Allüksus |
Turunduse õppetool
Chair of Marketing |
|
|