TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 286 kord(a)
Alla laetud 4 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Tarbimise motiivid päevitustoodete ja -teenuste näitel Eestis. Consumption motives: the example of tanning products and services in Estonia 
    Autor Kaasik, Kerli 
    Märksõnad motiivid, ostumotiivid, ostlejatüübid, ostukäitumine, tarbimine, tarbimiskäitumine, päikesekiirguse eest kaitsvad tooted, solaarium, isepruunistavad tooted, bakalaureusetööd
    motives, buying motives, buyer types, shopping behaviour, consumption, consumption behaviour, sun protection products, sunbeds, self-tanning products, bachelor's theses 
    Juhendaja Parts, Oliver 
    Kaitsmiskuupäev 12.06.2015 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing