TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 256 kord(a)
Alla laetud 2 kord(a) alates 1.01.2018
juurdepääs failidele puudub
juurdepääsu piirang:
  • lubatud TalTechi arvutivõrgu kasutajale
  • Kaugligipääs VPN ühenduse https://toru.ttu.ee kaudu.

    Pealkiri Äriklientide suhtumine iseteeninduslikesse tellimiskeskkondadesse OÜ Stillabunt näitel. B2B consumer attitude towards self-service ordering systems on the example of OÜ Stillabunt 
    Autor Kukemelk, Laura 
    Märksõnad iseteeninduslik tehnoloogia, iseteeninduslik tellimiskeskkond, äriklientide suhtumine, äriklientide hoiakud, B2B, äriklientide vajadused, bakalaureusetööd
    self-service technology, self-service ordering system, B2B consumer attitude, business-to-business (B2B), B2B consumer requirements, bachelor's theses 
    Juhendaja Salm, Eliis 
    Kaitsmiskuupäev 12.06.2015 
    Keel est 
    Õigused Lõputöö kättesaadav TTÜ arvutivõrgus
    Accessible in TTÜ network 
    Asutus Tallinna Tehnikaülikool
    Tallinn University of Technology 
    Teaduskond Majandusteaduskond
    Tallinn School of Economics and Business Administration 
    Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
    Department of Business Administration 
    Allüksus Turunduse õppetool
    Chair of Marketing