TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 387 kord(a)
Alla laetud 68 kord(a) alates 1.01.2018

(2.1 MB)

Pealkiri Töötajate kaasahaaratus kui kliendirahulolu faktor Põhja Rimi kaupluse näitel. Employee Engagement as a Factor in Customer Satisfaction (on the example of the Põhja Rimi Store). Увлеченность работников как фактор удовлетворенности клиентов на примере магазина Põhja Rimi 
Autor Janenko, Jana 
Märksõnad kaasahaaratus, kliendirahulolu, küsimustikud, probleemid töökohal, juhtide suhtumine, diplomitööd
engagement, customer satisfaction, questionnaires, problems on the workplace, attitude of the management, diploma theses 
Juhendaja Vatsar, Raul 
Kaitsmiskuupäev 09.06.2015 
Keel rus 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology