TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 193 kord(a)
Alla laetud 120 kord(a) alates 1.01.2018

(1.2 MB)

Pealkiri Noorte tarbijate ostuotsuseid mõjutavad tegurid pealisrõivaste soetamisel Tallinna rõivaturu näitel. Young consumers outerwear purchasing decisions affecting factors at the example of clothing market of Tallinn 
Autor Soobik, Helene 
Märksõnad noorte ostuotsused, tarbijakäitumine, pealisrõivad, rõiva omadused, impulsiivost, kaupluse valik, diplomitööd
young consumers, consumer behavior, purchasing decisions, overcoats, clothing market factors, impulse purchasing, diploma theses 
Juhendaja Krumm, Kristo 
Kaitsmiskuupäev 09.06.2015 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology