TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 409 kord(a)
Alla laetud 51 kord(a) alates 1.01.2018

(0.3 MB)

Pealkiri Internetiturunduse kanalite kuluefektiivsus Eesti rakenduskõrgkoolide näitel. Cost effectiveness of internet marketing channels, on the example of institutions of professional higher education in Estonia 
Autor Ristissaar, Veiko 
Märksõnad kuluefektiivsus, majanduslik analüüs, internetiturundus, rakenduskõrgkoolid, ARIMA aegread, magistritööd
cost-effectiveness, economic evaluation, internet marketing, applied higher education institutions, ARIMA time series, master's theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Saar, Indrek ; Hazak, Aaro 
Kaitsmiskuupäev 08.06.2015 
Keel est 
Õigused piiratud ligipääs
limited access 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Rahanduse ja majandusteooria instituut
Department of Finance and Economics 
Allüksus Majandusteooria õppetool
Chair of Economic Theory