TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 1384 kord(a)
Alla laetud 132 kord(a) alates 1.01.2018

(26.5 MB)

Pealkiri Conceptualization of Experience Marketing and Country Branding from a Marketing Management Perspective. Elamusturunduse ja riigi brändimise kontseptualiseerimine turunduse juhtimise vaatenurgast 
Valdkond Economics and Business Administration H
Majandus H 
Autor Same, Siiri 
Märksõnad experience marketing, country branding, marketing management, place marketing, brand management, experiential marketing, conceptualization, authenticity, tourism, destination, Estonia, dissertations,
elamusturundus, riigi brändimine, turunduse juhtimine, kohaturundus, brändi juhtimine, kontseptualiseerimine, autentsus, turism, sihtkoht, Eesti, dissertatsioonid 
Väljaandja TUT Press
TTÜ Kirjastus 
Juhendaja Leppiman, Anu 
Kaitsmiskuupäev 13.04.2015 
Identifikaator ISBN 9789949237555 (publication)
ISBN 9789949237562 (pdf)
ISSN 14064782 
Keel eng 
Asutus Tallinn University of Technology
Tallinna Tehnikaülikool 
Teaduskond Tallinn School of Economics and Business Administration
Majandusteaduskond 
Instituut / kolledž Department of Business Administration
Ärikorralduse instituut