TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 270 kord(a)
Alla laetud 143 kord(a) alates 1.01.2018

(1.1 MB)

Pealkiri Kliendi tajutavat väärtust mõjutavad tegurid ja kliendikogemuse mõõtmine Kliendi Jõupingutuse Indeksi näitel. Factors that affect customers perceived value and measuring customer experience using the sample of Customer Effort Score 
Autor Idasaar, Margaret 
Märksõnad Kliendi Jõupingutuse Indeks, kliendi lojaalsus, kliend kogemus, kliendi tajutav väärtus, diplomitööd
Customer Effort Score, CES, customer loyalty, customer experience, customer perceived value, diploma theses 
Juhendaja Vatsar, Raul 
Kaitsmiskuupäev 20.01.2015 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž
Tallinn College of Tallinn University of Technology