TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 307 kord(a)
Alla laetud 33 kord(a) alates 1.01.2018

(0.8 MB)

Pealkiri Mõistliku ravimikasutuse kampaania mõju hindamine südameravimite näitel. The Estimation of Reasonable Use of Pharmaceuticals Social Campaign of Cardiovascular Medicines 
Autor Ristimäe, Raili 
Märksõnad sotsiaalne turundus, sotsiaalkampaania, originaalravim, geneeriline ravim, omaosalus,
Social Marketing, Social Campaign, Brand- Name Medicine,Generic Medicine, Patient Own Funding 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 17.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing