Vaadatud 385 kord(a) Alla laetud 160 kord(a) alates 1.01.2018 |  (0.6 MB) | |
| | |
Pealkiri |
Kliendirahulolu mõõtmine Tallinna Tehnikaülikooli Avatud õppe keskuse näitel. Measuring Customer Satisfaction in the Centre for Open Studies at Tallinn University of Technology |
Autor |
Türkson, Helen |
Märksõnad |
Tallinna Tehnikaülikool, avatud õpe, avatud õppe täiendusõppur, kliendirahulolu, kliendirahulolu mõõtmine,
Tallinn University of Technology, Open Studies, A student of TUT Open University, Customer Satisfaction, Measuring Customer Satisfaction |
Juhendaja |
Parts, Oliver |
Kaitsmiskuupäev |
17.06.2014 |
Keel |
est |
Asutus |
Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology |
Teaduskond |
Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration |
Instituut / kolledž |
Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration |
Allüksus |
Turunduse õppetool
Chair of Marketing |
|