TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 346 kord(a)
Alla laetud 137 kord(a) alates 1.01.2018

(0.6 MB)

Pealkiri Kliendirahulolu mõõtmine Tallinna Tehnikaülikooli Avatud õppe keskuse näitel. Measuring Customer Satisfaction in the Centre for Open Studies at Tallinn University of Technology 
Autor Türkson, Helen 
Märksõnad Tallinna Tehnikaülikool, avatud õpe, avatud õppe täiendusõppur, kliendirahulolu, kliendirahulolu mõõtmine,
Tallinn University of Technology, Open Studies, A student of TUT Open University, Customer Satisfaction, Measuring Customer Satisfaction 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 17.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing