TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 340 kord(a)
Alla laetud 46 kord(a) alates 1.01.2018

(0.2 MB)

Pealkiri Liiklusohutusalase kampaania „Kinnita tagaistmel turvavöö. Alati!” raames rakendatud sotsiaalturunduse võtete kasutamise analüüs ja mõju sihtrühma hoiakutele. Analysis of Social Marketing Methods Applied During the Road Safety Campaign "Fasten the Seabelt in the Back Seat. Allways!" and their Effect on the Target Group`s Attitude 
Autor Sellenberg, Fred 
Märksõnad sotsiaalne turundus, liiklusohutus, kampaania, hoiakud, liikluskäitumine, intervjuu 
Juhendaja Arvola, Rene 
Kaitsmiskuupäev 17.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing